dinsdag 29 juli 2014

A week with Binti Home Studio #1

Binti Home Studio last week
Vorig jaar maart heb ik besloten om mij 100% op Binti Home te richten. Het voelt nog steeds als de beste beslissing die ik kon nemen. Sindsdien ben ik fulltime bezig met ontzettend leuke projecten en voel ik me gezegend omdat ik kan doen wat ik leuk vind en waar ik blij van word! 

Ik geef jullie graag een kijkje achter de schermen bij Binti Home Studio. Daarom zal ik vanaf nu elke week een kleine update plaatsen met snapshots van wat ik die week heb gedaan. Dit is dan meteen een klein dagboek voor mezelf waarbij ik af en toe kan terugkijken.

In march last year I decided to focus for 100% on my business Binti Home. It still feels like it was the best decision I've made because I didn't stop working since this moment. I feel blessed that I can work on this gorgeous projects and to do what I love. In this new blogitem I want to post a update with snapshots from my workweek. It's like a small diary where I can look back now and then.



Flexa Creations House of Colours Amsterdam
Niet afgelopen week, maar alweer twee weken was ik uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de bloggersdag in het Flexa Creations House of Colours in Amsterdam ( in samenwerking met Meet the blogger). Een inspirerende dag met toelichting over de nieuwe Creations lijn, de samenwerking met Victoria Koblenko en twee workshops voor de bloggers. Eerder kon je al meedoen met een winactie op instagram met de hastag #watmijnmurenvertellen. Ik deed mee met deze foto : klik hier, en ik heb gewonnen samen met Denise van Becolorand! Samen mogen we binnenkort een kijkje nemen in het Flexa colour lab, ik ben ontzettend benieuwd! Daarnaast winnen we een verfpakket ter waarde van €300,-. Wat een mooie prijs, dankjewel Meet the Blogger en Flexa voor deze inspirerende kleurrijke dag! // It's already two weeks ago I was invited to join the bloggersday at Flexa Creations House of Colours in Amsterdam. A gorgeous day with more information about the new Creations painting collection and two workshops for the bloggers. Also I won the #watmijnmurenvertellen price together with Denise from Becolorand. We will visit the Flexa colour lab and we will receive paint worth of €300! Thank you Flexa and Meet the Blogger for this colourful day!
Flexa House of Colours Amsterdam bloggersdag - Binti Home



Tuincentrum het Oosten
Kort geleden werd ik geattendeerd om eens langs te gaan bij tuincentrum Het Oosten in Aalsmeer. Een groot tuincentrum met een grote collectie aan planten en inrichting voor huis en tuin. Ik was op zoek naar een mooie tropische plant voor in huis... en toen liep ik deze afdeling op. Wauw! Grote hallen met allemaal tropische planten, cactussen, vetplanten maar ook olijfbomen en veel meer planten met de meest prachtige namen. Als je van tuinieren houd of van mooie planten is dit echt een must visit! // I've visited this big garden center called Het Oosten in Aalsmeer last week. What a beautiful place with gorgeous big tropical plants, a must visit!

Tuincentrum het Oosten Aalsmeer - Binti Home



Styling met Bococo kussens
Alweer een tijdje geleden ontving ik deze prachtige kussens van Bococo. Bococo is een jong merk uit Engeland en ontwerpen producten van textiel voor het interieur. De kussens en tassen worden gemaakt in de Filipijnen. Bococo werkt met traditionele patronen op een moderne manier. Dit weerspiegeld de liefde voor reizen en culturen van de drie oprichtsters. Ik deel de foto's binnenkort hier op mijn blog. // A little while ago I received some cushions from Bococo. Bococo is a new brand based in England. They design textiles for the interior. The cushions and bags are made in the Philipines. Bococo works with traditional patterns in a modern way. This reflects the love for travel and cultures of the 3 owners. Soon I will share the photo's Ive made on my blog.

Our designs interpret traditional textiles to create modern pieces that reflect our passion for travel and culture. - See more at: http://www.bococo.co.uk/about/#sthash.o7I2pgGS.dpuf

Interieurontwerp kantoor Amsterdam
Ik ben al een langere tijd bezig met een interieurontwerp voor een kantoor in Amsterdam. Een ontzettend mooi project waarbij mij gevraagd is zowel een interieurontwerp maken voor de herinrichting van het kantoor. Maar ook het regelen van de inrichting, de coördinatie van het bestel- en leverproces en de afstyling van de ruimte hoort hierbij. De afgelopen week zijn alle producten besteld. Hier krijg je een eerste indruk van de materialen en de kleuren. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat! // Im working on a great interiordesign project for an office in Amsterdam. I've made the interiordesign for the restyling of the office but I will also do the implementation, the coördination of the orders and the styling of the office. A great projects to work on. I can't wait to see the result of the restyled office.

Styling en interieurfotografie van babykamers 
Wat een geweldige opdracht : het stijlen en fotograferen van maar liefst 8 babykamers. De afgelopen week heb ik verschillende babykamers in een studio opgebouwd in mijn huis. De producten die ik heb gebruikt zijn van drie verschillende merken, KiddyColors, Fabsworld en Dissbedden. Het was zo leuk om elke keer weer een nieuwe setting op te bouwen en te zien dat het helemaal wordt zoals ik in gedachte had! Binnenkort uiteraard het resultaat hier op mijn blog. // Last week I did the styling and photography of 8 (!) babyrooms in my home. I build up a studio and create these differents rooms, it was so much fun. Soon I will show you the results!


Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer! 


Fotografie : Souraya Hassan, Binti Home

4 opmerkingen:

  1. Super leuke post! Leuk om te zien wat je met je bedrijfje doet in een week :)
    Succes met de mooie opdrachten!

    Groetjes Mirthe
    http://happyinspirationday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je op deze manier te volgen en wat een leuke projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk om je op deze manier nog beter te leren kennen!
    Je hart volgen is altijd een goede keuze, helemaal als je dan kunt genieten van dingen die je blij maken.!
    Leuk om een foto van het Oosten te zien. Vroeger tuttendheid ten top, maar nu echt een geweldige plek om mooie en onverwachte planten te scoren.
    Ik kij nu al uit naar je volgende blog! X

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya