maandag 3 februari 2014

Will use pastel colours in my new interior

Today Im blogging on Showhome about pastels in your interior. On my Pastel board on Pinterest I collect all beautiful images from pastels in interiors. These photo's make me happy and now my new home will come soon Im already thinking about what I will do with the interior. I will definately add some pastelcolours, ocher in combination with a lot of white and wood. Do you love pastels in your interior? // Vandaag staat er weer een blog online op Showhome, dit keer over pastelkleuren in je interieur. Op mijn pastel inspiratiebord op Pinterest verzamel ik alle mooie foto's met pastelkleuren in een interieur. Deze foto's maken me blij en nu mijn nieuwe huis meer in het zicht komt ben ik al aan het bedenken wat ik ga doen met het interieur. Er komen zeker pastelkleuren in en okergeel, in combinatie met veel hout en wit. Hou jij van pastelkleuren in je interieur?

4 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig, vooral in combinatie met het bruin. Ik ben gek op zacht turquoise, dus daar heb ik spulletjes van. Voor de rest is het een chaotische kleurenmassa hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu krijg ik spontaan zin in het voorjaar :) Heerlijke inspiratie Binti.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik maakte een kussen van een theedoek van Ferm Living. Met roze en zwart, grijs en geel. Dat wordt mijn inspiratie! Leuke onverwachte combinatie...Groetjes greta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, ook in mijn interieur komt steeds meer pastel! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya