zondag 23 december 2012

Christmas DIY in our Home on a Christmas card


Morgenavond is het kerstavond, ben jij er al klaar voor? Sinds dit weekend ben ik ook lekker een paar dagen vrij. Even geen werk, opdrachten, laptop (!)... maar alleen maar familie, mijn lief, gezelligheid en lekker eten. Het afgelopen week stond volgens mij voor iedereen in het teken van het schrijven van kerstkaarten, voorbereidingen voor het kerstdiner en inslaan van alle kerstcadeautjes. We waren bezig met het stylen van een beetje kerst in ons huis toen ik me bedacht dat ik dit wel erg leuk vond voor op een kerstkaart. Meteen de camera erbij gepakt en de foto linksboven is dan ook de foto voor de kerstkaart geworden. Ik hoop dat diegene die hem hebben ontvangen er blij mee is. Ik wens iedereen mooie kerstdagen toe!
 


Tomorrow it's Christmas Eve, are you ready for it? Since this weekend im also enjoying a few days off. No work, projects or laptop (!)... but only family, my love, fun and good food. The past week i think everyone was busy with creating/writing Christmas cards, preparations for the Christmas dinner and shopping all the Christmas presents together. We were working on a little Christmas styling in our home when i realized i really like to use this for our Christmas card. Immediately i get the camera and the top left picture is the picture for the Christmas card. I hope that those who have received it are happy with it. I wish everybody lovely christmas days!


Photography : Souraya Hassan by Binti Home

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi zeg. Ik volg je sindskort.
    Geniet van je vrije dagen en van de kerst.

    Liefs Bianca
    p.s. misschien vind je het leuk een keer op mijn blog te kijken: http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dat ziet er prachtig uit!

    Mooie feestdagen! Geniet van de rust en je dierbaren!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sfeerbeelden Souraya... Wens je hele mooie en gezellige kerstdagen toe... lekker genieten! liefs Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne feestdagen Souraya. Elke keer weer mooi je foto's. Kijk er altijd met bewondering naar!
    Liefs, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooi blog met mooie foto's Souraya. Ik ga je volgen! Voor nu hele fijne dagen.
    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya