vrijdag 31 januari 2014

Interiorinspiration on my white painted pinboard

Sometimes I just add some inspiration on my white painted pinboard what I will use in projects, my blogs or just remind me about some nice moments. It's already friday and have some nice plans for this weekend. Next week will be a busy week with different events like Hema Persdag, ShowUp and Design Icons. But now first weekend.. // Soms prik ik wat inspiratie op mijn prikbord welke ik wit heb geverfd. Inspiratie wat ik kan gebruiken in projecten, mijn blog of herinneringen aan fijne momenten. Het is alweer vrijdag en heb wat leuke plannen staan voor dit weekend. Volgende week wordt een drukke week met wat evenementen die ik ga bezoeken zoals ShowUp, Hema persdag en Design Icons. Maar nu eerst weekend!




On my pinboard you can find : - A card from Hagedornhagen I received from Antoinette after I photographed her home for Flair magazine. - Two colour samples of the leather handles from Nu Interieurontwerp. - A beautiful fish I got from my father when I was young, it used to be a keychain. - A card from Spanish blogger Dar Amina. - A print from Printagreat with my own photo. - Interiorinspiration from Flair magazine. - Wooden neckace. // Op mijn prikbord vind je : - Een kaart van Hagedornhagen welke ik van Antoinette kreeg nadat ik haar huis heb gefotografeerd voor de Flair. - Twee kleurensamples van de leren handvat van Nu Interieurontwerp. - Een prachtige vis die diende als sleutelhanger welke ik van mijn vader kreeg. - Een kaart van Spaanse blogster Dar Amina. - Een kaart met mijn eigen foto van Printagreat. - Interieurinspiratie uit de Flair.

In the Flair of this week I've found the beautiful home of Stephanie, photographed by Jeltje Janmaat. I love this idea of the wooden chain above the desk. This white necklace with white wooden beads directly caught my eye. I have this necklace already for so many years, but honestly never wear it. So I think this can be a nice D.I.Y for this weekend! :) Ofcourse I'll show the photo's when I finished this little project. Have a nice weekend! // In de Flair van deze week staat het prachtige huis van Stephanie, gefotografeerd door Jeltje Janmaat. Ik vind het idee van de houten kralenketting boven het bureau erg leuk. Mijn oog viel toen meteen op mijn ketting met witte houten kralen. Ik heb deze ketting al heel lang maar draag het eigenlijk nooit. Ik denk dat dit een leuk zelfmaakidee kan zijn voor dit weekend! Natuurlijk zal ik foto's delen als ik klaar ben. Fijn weekend!

 Photography en styling : Souraya Hassan, Binti Home




6 opmerkingen:

  1. Hi Souraya, wat een inspirerende blogs heb je altijd! Erg mooi! Vraagje... met wat voor verf heb je het prikbord geverfd?

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ilona, bedankt voor je leuk reactie. Ik heb dit prikbord met witte grondverf geverfd. Wel moet je echt een aantal lagen eroverheen doen om een goed dekkend effect te krijgen. Ik ga binnenkort eens proberen hoe het eruit ziet met krijtverf, kan denk ik ook erg mooi zijn!

      Verwijderen
  2. Jij laat de meest simpele dingen er op de een of andere manier altijd prachtig uit zien! Ik ben fan van je mooie foto's en interieurs! Fijn weekend en veel succes met al het leuks volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooi compliment Elze, dankjewel! Erg leuk om te lezen. Jij ook een fijne week toegewenst.

      Verwijderen
  3. Leuk idee dit! En fijne inspiratie op het prikbord :) Ben benieuwd naar de DIY met de houten kralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Soraya, leuk om onze handles op je prikbord te zien! Ben benieuwd waar ze ooit een plekje gaan krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya