zaterdag 7 februari 2015

AAI Made with Love op ShowUp 2015

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome Soms kom ik een merk tegen op een beurs en dan ben ik meteen enthousiast. Ik vind het zo goed als een merk aandacht besteed aan de uitstraling van de stand. Het is belangrijk dat het klopt bij wat je wil uitstralen en dat je zorg besteed aan de presentatie. Ik werd dan ook erg enthousiast van Aai, een interieurmerk van textiel en woonaccessoires bestaande uit natuurlijke, gerecycled en vintage materialen. De producten worden met zorg en liefde gemaakt in Azië. Ik sprak met één van de oprichters Annemarie ( en Sandra) en zag de passie voor haar merk bij haar terug, erg inspirerend! Ik kende het merk wel al omdat ik het eerder had gezien bij Loods5 maar om nu met de oprichter(s) zelf te praten is erg leuk. De prachtige producten sluiten goed aan bij mijn interieurprojecten, ik hoop dan ook zeker in de toekomst te kunnen werken met deze mooie collectie. 

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome
AAI ShowUp 2015 ©BintiHome
AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

AAI ShowUp 2015 ©BintiHome
AAI ShowUp 2015 ©BintiHome
AAI ShowUp 2015 ©BintiHome 
AAI ShowUp 2015 ©BintiHome

Fotografie : Souraya Hassan, Binti Home

3 opmerkingen:

  1. Geweldig merk en wat heb je super mooie foto's gemaakt.
    Tijdens de vorige showUP ook mijn favoriet. De nieuwe collectie is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit, prachtige kleuren.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ontzettend tof! Ga zeker even bij het merk kijken.
    Je hebt een heel leuk blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya