donderdag 1 januari 2015

De eerste dag van 2015

De titel van deze blog is 'De eerste dag van 2015'. Ik heb zin in dit jaar, erg veel zin! Dat komt omdat het jaar 2014 erg fijn is geweest. Het heeft mij veel gebracht en ik heb het gevoel dat ik erg ben gegroeid, zowel op persoonlijk vlak als met mijn bedrijf. Ik sluit 2014 met een goed en trots gevoel af en heb daarom nog meer zin in 2015! De foto hierboven laat precies zien hoe ik mij voel, Happy! :)

Hoogtepunten uit 2014 :
1 ]  Binti Home bestond in augustus 5 jaar. Ik heb 3,5jaar als freelancer gewerkt en daarna 1,5jaar fulltime. Dat is nu dus al bijna twee jaar als zelfstandig ondernemer.
2 ] Mooie opdrachten voor het ontwerpen van interieurs voor particulieren en bedrijven. Het bedenken van een concept voor de inrichting maar ook het uitvoeren hiervan heb ik met erg veel plezier gedaan!
3 ] Styling en fotografie voor verschillende merken en bedrijven zoals Zenza, Postercandy, Kid&Coe, Vtwonen, Flair, Fest Amsterdam, Zoedt, ShowUp.
4 ] Verhuisd naar mijn nieuwe huis waar ik wonen en werken kan combineren. Een plek waar ik mij goed voel, mezelf kan ontwikkelen en mijn liefde voor interieur en styling kan toepassen.
5 ] Het openen van Binti Home Shop met een eigen Binti Home textiel collectie van basis kussens van linnen én een mix van woonaccessoires van verschillende merken waarvan er steeds enkele voorradig zijn.


Mooie publicaties in tijdschriften zoals Ariadne at Home, VT Wonen blogtalk en onderdeel van Vtwonen Blogazine. Daarnaast natuurlijk de nominatie voor de Meet the Blogger award! Helaas niet gewonnen maar die nominatie betekende al zoveel voor mij en voelt als een waardering voor mijn blog.

Wensen voor 2015 : 
1 ] Verder uitbreiden van interieurontwerp werkzaamheden. Ik wil mij gaan focussen op het inrichten van kantoren en bedrijfsruimtes, restaurants en mijn allergrootste wens is het mogen inrichten van een hotel! 
2 ] Aan de slag voor de televisie, er zijn een paar gesprekken geweest en wellicht komen er mooie projecten aan!
3 ] Het uitbreiden van Binti Home Collection met als doel product verkoop in winkels in Nederland en wie weet het buitenland. 
4 ] Meer connectie tussen Nederland en Egypte met mijn bedrijf Binti Home ( onder andere door de Binti Home Collection )
5 ] Net als het jaar 2014, doen waar ik blij van wordt, luisteren naar mijn gevoel en leven met een lach!

Mijn blog zal hetzelfde blijven, ik heb wel her en der wat veranderingen in gedachte. Maar volgens mij blijf je als ondernemer altijd dingen verbeteren. Wel is mijn blog écht een belangrijk onderdeel van mijn werk en mijn doel voor 2015 voor mijn blog is dan ook om te zorgen voor continuiteit in het plaatsen van blogs. Daarnaast heb ik nu ook veel blogs geplaatst van projecten die ik heb gedaan. Dit jaar wil ik vooral ook blogs gaan plaaten met stylinginspiratie voor je interieur. Denk hierbij aan stylingideeën voor in huis, kleurinspiratie en kleine DIYtips. Daarnaast houdt ik erg van reizen, er zal dan ook een nieuwe categorie 'Travels I make' toegevoegd worden. 

Voor nu wil ik jullie hartelijk bedanken voor het lezen van mijn blogs, de lieve comments en woorden. Ik ben benieuwd wat jullie in 2015 graag meer zouden willen zien op deze blog? Ik wens jullie een mooi 2015 met veel liefde, gezondheid, creativiteit en geluk! 

Liefs Souraya


1 opmerking:

  1. Supermooi Souraya,
    Wat heb je al veel bereikt zeg in die 5 jaar! Echt top.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog!
    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya