maandag 8 december 2014

Grafische kerststyling met grijs/wit/zwart en Zoedt!

Kerststyling fotografie Zoedt | Binti HomeSinterklaas is voorbij en ik zie op verschillende blogs en instagram allemaal kerstdecoraties voorbij komen, zo gezellig! Zelf tover ik mijn huis niet helemaal om tot een kersthuis maar kies ik voor wat subtiele decoraties. Een tijdje geleden maakte ik deze foto's voor Zoedt. Ik vind vooral de houten kaarten zo ontzettend leuk! 

Op de houten tray heb ik een subtiel lichtsnoer gelegd welke je overigens ook in een schaal met wat kerstballen kan leggen. De twee papieren sterren van House Doctor hing ik aan de wand met tape en gebruikte ik eerder in deze grijze kersttafel styling.

Ik gebruik zelf veel natuurlijke kleuren in mijn huis maar voor deze shoot was het kleurenpalet vooral zwart wit grijs en de toevoeging van hout. Wat is jouw favoriete product van Zoedt?

Kerstkaart Hout | Binti Home
Kerststyling Zoedt by Binti Home


Kerstkaart hout Zoedt | Binti Home


Styling en fotografie : Souraya Hassan, Binti Home 

1 opmerking:

  1. Wauw wat een leukerds allemaal! Ik ken Zoedt nog niet, maar ga er snel eens kijken.
    ThanX for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya