donderdag 12 juni 2014

On the road for an interiordesign project in Amsterdam #instagram

Today was a great workday! I really love days like these where I can be on the road. It was a long day where I visited different showrooms from Vitra, Arco, Scholten werkplek, Hay Amsterdam and Friday next to choose the final furniture for the interiordesign of an office in Amsterdam. A great project with a good collaboration with my client and Im really curious for the final result! I moved 3 chairs in my car so the client can try these in their own office. Next week I'll have some more appointments and then the implementation can really start! And yes, on this beautiful sunny day, I also took the time for a delicious Ice coffee from Bagels and Beans. 



Ps. Im almost going to move to my new home! Blogging has been a bit quit lately but from that moment I'll keep sharing my thoughts, styling at home, daily inspiration and behind the scenes more often! Curious what you'll think about this.


---------------

Ik wordt erg blij van dagen zoals vandaag waarbij ik veel op pad ben, wat een fijne werkdag! Het was een lange dag waarbij ik verschillende showrooms heb bezocht van Vitra, Arco, Scholten Werkplek, Hay Amsterdam en Friday next. Voor de inrichting van een kantoor in Amsterdam was ik bezig met wat definitieve keuzes voor de meubels. Ik bracht drie stoelen bij de klant zodat zij dit konden uitproberen in hun eigen werkomgeving. Volgende week nog wat afspraken en dan kan de uiteindelijke inrichting beginnen! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat straks. En ja, op deze warme dag nam ik natuurlijk even de tijd voor een heerlijke ijskoffie van Bagels and Beans!

Ps. Ik ga bijna verhuizen naar mijn nieuwe huis! Ik heb wat minder blogs geschreven de laatste tijd maar vanaf het moment dat ik verhuisd ben wil ik dit weer meer oppakken. Ik ga proberen om veel van mijn gedachten, styling in huis, dagelijkse inspiratie en een kijkje achter de schermen te delen met jullie.
 


Photo via Instagram & Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya