woensdag 6 februari 2013

Voorjaarsbeurs ShowUp in Amsterdam

The first edition of ShowUp event in Amsterdam Noord
Vorige week werd ik door Jurianne Matter uitgenodigd voor de eerste (pilot) editie van ShowUp event in Amsterdam. Een nieuwe vakbeurs voor woonaccessoires en gifts, en de nieuwe inspiratie,- en inkoopplek. Agenten, designers en groothandels presenteerden hier op een verfijnde en speelse wijze hun (nieuwe) collectie. Nu heb ik zelf geen winkel maar het is altijd inspirerend om een kijkje te nemen en me te laten inspireren door nieuwe collecties, kleuren en weer kennis maken met ontwerpers en agentschappen. 


Zo was het erg leuk om Jurianne Matter eindelijk eens te ontmoeten. Een fijne presentatie van haar prachtige producten van papier. Nadat ze me het verhaal vertelde waarmee ze de wensbootjes is begonnen vouwde ze 3 wensbootjes in de nieuwe kleuren voor me die nu op mijn bureau staan. De nieuwe koperkleur is mijn favoriet waarvoor ze zelf samen met de drukker de kleur heeft gemengd die ze voor ogen had. Dankjewel Jurianne!

De wensbootjes van Jurianne Matter in drie nieuwe kleuren

Het nieuwe Dik Servies ontworpen door Piet Hein Eek en prachtige vazen in pasteltinten, beiden van FairTrade Original

Last week i was invited by Jurianne Matter for the first (pilot) edition of ShowUp event in Amsterdam. A new tradefair for homeaccessories and gifts, a new inspiration,- and purchase location. Agencies, designers and wholesalers present their new collection her in a refined and playful way. I don't have a shop but it's always inspiring to see what's new and let me be inspired by the collections, colours and get new contacts with designers and agencies.
It was really nice to finally meet Jurianne Matter. A really nice presentation of her paper products. After she told me the story behind the wensbootjes (wishboats), she folded 3 boats for me, they have a nice place on my desk now. The new copper colour is my favourite, Jurianne mixed the colour herself together with the printing office, exactly what she has in her mind. Thank you Jurianne!

Een waar feestje bij KadoDesign en Engelpunt
Kleurrijke inspiratie van ver, tafelzeil bij Kitsch Kitchen en glaswerk bij VanVerre
Mooi grafisch bord bij Cortina en verfijnde greenstyling bij &Klevering
XL vogel'flat' en een grafisch tijdschriftenrek van NoProblemStyling
De volgende editie is op 25/26 augustus dit jaar.

Fotografie : Souraya Hassan | Binti Home

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Is deze beurs jaarlijks?
    groetjes, Sanne

    sannepolinterieur.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,... dat bordje met die vogeltjes heb ik afgelopen weekend nog in mij handen gehad. SPIJT!!!! Nu ik het zie wil ik het toch heel graag hebben.
    Mooie dingen zie ik allemaal. Dank je voor de inspiratie.
    Gr. Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's en leuke inspiratie! Bij de volgende editie in augustus ben ik zeker erbij!
    De bootjes zijn echt geweldig in deze mooie kleuren. Love koper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!!! Wat veel inspiratie!! En mooie producten!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat jammer dat ik er niet was ;-/ groet, Agata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Souraya, heel leuk je weer te zien vandaag. Leuk dat je m'n blog bent gaan volgen en ik ben je ook meteen gaan volgen. Mooie foto's van Showup. Ik hoop er de volgende keer ook heen te kunnen gaan. Tot ziens weer op een volgend (bloggers)event. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya