dinsdag 14 augustus 2012

Interieurontwerp klant België en evenementstyling TinadagXL


Interieurontwerp voor klant België
Een tijdje geleden werd ik benaderd door een vrouw uit België en ze gaf aan 'in de wolken te zijn' van mijn interieurontwerpen op de site. Vind het zo leuk om te horen als iemand mijn werk mooi vind, daar doe ik het voor! Ze was erg benieuwd of ik haar ook kon helpen met hun pas gekochte huis in België. Uiteraard!


Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben ben ik vorige week een dag naar België, net over de Nederlandse grens, geweest. Daar heb ik het huis bekeken van het stel, een grote woning waar voorheen een oudere meneer heeft gewoond. Huidige situatie; witte tegelvloer, grenen deurposten, slaapkamer beneden, verlaagde gordijnrails, laminaatbekleding op het plafond. Het jonge stel wil de ruimte open breken zodat er een open verbinding ontstaat tussen de keuken, woonkamer, eetruimte en werkkamer. Een mooie uitdaging! Ik ben nu dan ook bezig met het interieurontwerp voor deze hele benedenverdieping. Het ontwerp zal bestaan uit twee verschillende sfeervoorstellen met bijbehorende moodboards, kleuren,-en materialenplan, plattegrond, 3d visualisaties en voorstellen voor de inrichting. Een hele klus, maar wel een leuke klus! Eind volgende week ga ik dan weer naar België toe om het ontwerp te presenteren, spannend!

Mr. wise Owl, what do you think of this design

-----------------------------------------
Meeting waarbij we plannen ontwerpen voor de styling van Tinadag
Na een goede samenwerking vorig jaar zijn mijn collega/stylist/vriendin Sanne en ik weer gevraagd om de evenementstyling van de Tinadag op ons te nemen. Super leuk! Vorig jaar was het al een roze feestje, maar dit jaar is de Tinadag maar liefst twee dagen vanwege het succes afgelopen jaar. We gaan dus nog rozer, nog groter, nog feestelijker en nog creatiever uitpakken! De Tinadag is 22 en 23 september, maar aan een evenement gaat veel voorbereiding vooraf. Zo hebben Sanne en ik geregeld meetings en brainstormmomenten, werken we plannen uit, gaan we shoppen voor producten die we willen gebruiken en na volgende week zullen we ook creatief aan de slag gaan met onze handen om maar liefst 150 (!) XL borden te verven... het resultaat hiervan krijgen jullie uiteraard te zien!

De TinadagXL is dit jaar maar liefst twee dagen!
Tafelzeil shoppen ter voorbereiding van de styling van Tinadag

foto's : Souraya Hassan, Binti Home via Instagram

2 opmerkingen:

  1. Dat tafelzeil ziet er wel heel erg mooi uit! Heb je het nog voor iets speciaals gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog niet...! De Tinadag is 22-23 september, maar zijn bezig met alle voorbereidingen, waaronder dit tafelzeil!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya