dinsdag 24 februari 2015

NIEUWE BLOG : BINTIHOMEBLOG.COM



Ik ben super blij dat ik eindelijk de nieuwe bloglayout met jullie kan delen! Voorheen bij blogger, nu officieel Bintihomeblog.com! De reden dat ik ervoor heb gekozen om na een aantal jaar Blogger, toch naar WordPress te gaan is omdat ik meer overzichtelijkheid wilde in mijn bloglayout. Omdat ik in veel verschillende categorie blogberichten plaats was het belangrijk dat ik een topmenu kon creëren waarbij je overzichtelijk alle subcategorieën ziet en gemakkelijk door de website kan klikken voor inspiratie. Verhuis je met mij mee naar .com? Deze bloggerpagina zal uiteindelijk alleen nog een doorlink worden. 
Er staat heel veel inspiratie en mooie beelden klaar achter de schermen om te delen. Volg daarom Binti Home Blog op Bloglovin’, abonneer je op mijn Youtube kanaal en volg me op InstagramFacebook énPinterest om niets te missen van inspiratie op het gebied van kleur, interieur en styling.
Ik heb helaas niet alle comments mee kunnen nemen van de laatste blogberichten ( technisch verhaal). Ik hoor daarom graag van jullie wat jullie van de nieuwe bloglayout vinden! Mocht je ergens nog een foutje tegen komen laat het me dan gerust weten! :)
Veel inspiratie toegewenst en ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie mij ook hier, op Binti Home Blog.com, weer zullen gaan volgen!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch leuke meubels zeg! Koop er maar al te graag in dezelfde kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello. has been great change. We love the new look of the website and all your work, provided we follow you!
    a hug

    Salima

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya