woensdag 17 december 2014

Stylingtips voor de aankleding van de kersttafel

Al eerder deelde ik hier op de blog de foto's van de woonkamer met turquoise en koper invloeden voor de cover en artikel van Stek Magazine. Een super leuke samenwerking waarbij ik elke maand samen met de redactie een nieuw thema bedenk. Op basis van dit thema bedenk ik één of meerdere settings en de bijhorende producten. De producten shop ik bij verschillende winkels en merken. Een super leuke shoot om te doen en elke maand weer een andere uitstraling.



Op 1 december kwam er weer een nieuwe Stek Magazine uit met op de cover een kersttafel die ik heb gestyled en gefotografeerd. Ik heb gekozen voor donker blauw behang Lucid van Graham & Brown voor een sfeervol en warme uitstraling. Deze kleur donkerblauw past mooi bij het hout, grijstinten en wit. De tafel is gedekt voor zes personen met leuke mangobordjes van HK Living als onderbord en wijnglazen van House Doctor. Een leuke stylingtip : Om het bestek heb ik lint van pailletten geknoopt met aan het uiteinde een kleine kerstbal. Op de bordjes een mini krijtbordje in vorm van een kerstboom om een leuke quote, wens of het menu op te schrijven. 

Boven de tafel heb ik verschillende sterren en waaiers opgehangen extra sfeer in de tinten grijs en wit. De kaarsen maken het helemaal af, zo vind ik het leuk om een combinatie te maken van stompkaarsen, waxinelichthouders en kandelaren. Heb je deze leuke kandelaar van House Doctor al gespot op Binti Home Shop? 

Op de wand een kerstboom gemaakt van inspiratiebeelden van Pinterest. Je kan voor interieurbeelden kiezen maar ook leuke foto's van je gezin of je gasten maakt deze kerstboom van papier extra persoonlijk. Lees hier meer over de alternatieve kerstboom


Styling en fotografie : Souraya Hassan, Binti Home voor Stek Magazine


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi uit!
    Ik ben normaal niet zo van blauw maar zo is het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you for the beautiful pictures !!! angie wants a nice week

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya