donderdag 25 juli 2013

Arabic influences in my new pitcher and bowls

The last weeks I've been photographing some houses for different magazines like Flair and VT Wonen. I like this work so much because I can create styling and photography together in one project. For a shoot I always bring some styling with me so I went to Loods5 in Zaandam to borrow some products. But honestly, how can an interiorstylist just walk in a great store full of lovely stuff, without thinking 'Shall I buy this or not..' So, when I saw this Moroccan Pitcher and bowls with arabic influences (From Mono Deco) I knew, this will be mine. Have a great day!






De laatste weken heb ik een aantal huizen gefotografeerd voor verschillende bladen waaronder Flair en VT Wonen. Ik vind deze opdrachten zo leuk omdat ik styling en fotografie kan combineren in één project. Ik neem altijd wat producten mee tijdens een fotoshoot, dus ben ik bij Loods5 geweest in Zaandam om wat producten te lenen. Terwijl ik daar liep keek ik ondertussen ook naar alle prachtige spullen. Als interieurstilist kan ik moeilijk rondlopen zonder dat de woorden door mijn hoofd gaan 'Zal ik dat kopen.. of niet?'. Toen ik deze Marokkaanse kan en kommetjes (van Mono Deco) met Arabische invloeden zag wist ik het meteen, deze neem ik mee! Ik wens je een mooie dag toe.


Photography and styling : Souraya Hassan, Binti Home
When you want to use one of these photo's, please link to my blog. Thank you!


3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Leuk ook dat er in de bodem van de kommetjes ook nog een versiering zit. Lijkt me heel moeilijk om voor je werk door al die heerlijke winkels te lopen en niet alles leeg te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppers! Super mooi en helemaal mijn stijl!
    Ik geloof dat ik maar snel weer naar Loods 5 moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zei het al eerder,een wereldbaan heb je ;-) hele mooie kommetjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya