zondag 11 november 2012

DIY Fotografie voor Supercoop magazine 2012

Supercoop heeft een nieuw magazine uitgebracht, de keukentafelgids, verkrijgbaar in alle Supermarkten. Afgelopen zomer vroeg stylist Marieke mij of ik twee DIY-producties voor dit nieuwe blad wilde fotograferen. Natuurlijk! Een erg leuke dag met haar zoontje Luuk als model. Een leuke DIY lampion voor sint maarten en een frisse DIY kersttak voor bij de kersttafel. Was een erg leuke productie om te fotograferen!



Supercoop ( supermarket) has a new magazine, de keukentafelgids, available in al supermarktes from Supercoop. Last summer i was asked by stylist Marieke to photograph two productions for this new magazine. Ofcourse! A really nice day with her son Luuk as model. A nice DIY-lampion for sint maarten and a fresh DIY Christmas styling for the christmastable. It was a really nice photography production.




Styling: Marieke van Proosdij
Fotografie : Souraya Hassan, Binti Home


1 opmerking:

  1. Leuke productie, vooral die met die takken.
    Ik sta vlakbij het Margriet Winterhuis, in hal 1 op stand 1.056. Mijn vriendin Maud helpt altijd bij het Winterhuis, dus bij de stylistes van Margriet. Succes met het opbouwen, ik ben benieuwd. En inspiratie kan ik altijd gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya