maandag 22 oktober 2012

Winnaar kleuradvies Woonbeurs 2012

Tijdens de Woonbeurs had ik in samenwerking met een aantal ontzettend leuke merken een mooie winactie bedacht.(Door een foto in te sturen van iets in je huis dat je inspireert en te vertellen waarom je een kleuradvies wil winnen, kon je kans maken op een kleuradvies t.w.v. €395,- en bijhorende accessoires). In de bloggerhuiskamer op het designplein stond ik op woensdag 26 september en deelde goodiebags uit. House Doctor heeft de goodiebags gesponsord samen met de super leuke kaarten van moments 2012. In deze goodiebag bevonden zich ook mooie actiebonnen voor o.a. House of C, Pure & Original, B&C Raamdecoratie en een uitleg voor de kleuradvies winactie. Door je in te schrijven voor de winactie ontving je een goodiebag en konden de mensen thuis aan de slag met een creatieve opdracht om kans te maken.



Zo ontving ik de afgelopen weken veel inzendingen met inspiratiefoto's van het interieur wat de mensen wilden veranderen. Ontzettend bedankt voor al jullie leuke inzendingen! Omdat ik niet de winnaar wilde bepalen op basis van de leukste foto heb ik gewoon eerlijk alle namen op een lot geschreven en 1 getrokken. 

De winnaar van het kleuradvies is : Karen van Binsbergen uit Utrecht. Hartelijk gefeliciteerd! Je ontvangt een e-mail met daarin de informatie over het kleuradvies.







Fotografie : Souraya Hassan | Binti Home

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya