zaterdag 5 mei 2012

Trends uit Milaan | Layers in glass, wood and porcelain

 Zone Lambrate | Layers of glass and colourd glass, Functional layered vase from Ikea!

Trend uit Milaan : Lagen van glas, porselein, plastic en hout in woonaccessoires. Ik vind deze combinatie van materialen erg inspirerend en sfeervol werken. Daarnaast zijn veel van deze producten functioneel omdat je zelf de vorm kan samenstellen. Zodra de vaas van Ikea te koop is wil ik een exemplaar voor sfeervolle stylingproducties!


Trend from Milan : Coloured layers of glass, porcelain, plastic and wood in home accessories. I find this combination of materials work very inspiring and attractive. In addition, many of these products functional because you can compose yourself form. Once the vase from Ikea is for sale, i want a copy for nice styling productions!

 Zone Lambrate | Serie vazen van gekleurd glass en hout door Pia Wüstenberg

Zone Lambrate | Gelaagd glaswerk door student van Academy of Arts, Architecture & Design Prague

 Zone Tortona | Grappige vazencollectie van gekleurd porselein door Camille Flammarion, School of design

 Salone Satellite | Prachtige vintagekleuren in deze vazencollectie van glas en porselein.

Dit was alweer de laatste inspiratiepost over de Milaan design week 2012! Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met mijn fotoverslagen en trends. Vanaf morgen zal de gewone wekelijkse blogs weer verder gaan. Uiteraard hoop ik jullie daar ook weer mee te inspireren!

1 opmerking:

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya