vrijdag 7 oktober 2011

Woonbeurs post : VT Wonen huis op de Woonbeurs 2011

De huizen van de bladen is elk jaar weer een verassing op de Woonbeurs. Het huis van VT Wonen is geïnspireerd op een fabriek waarbij veel industriële elementen gecombineerd wordt met natuurlijke en wereldse aspecten. De prachtige nieuwe tegelcollectie wordt ook getoond in de keuken en badkamer. Geniet van het kleurenpallet en de verfijnde styling. Hieronder ook een kleine shopping zodat je de sfeer van het VT wonen huis ook in jouw huis kan maken. Be inspired!






















Concrete Wall behang via www.concretewallbehang.nl | Candleholder via www.ferm-living.nl | Kussen La Cerise via www.wonenmetlef.nl | Lamp Jielde via www.fensdecor.nl | Flesvaas via www.hkliving.nl | Canvas pouf via www.hkliving.nl | Schaal van Gemma Orkin via www.fromafricawithlove.nl | Letters via www.neeflouis.nl | Salontafel Tor via www.montis.nl | Boomhaak via www.hkliving.nl | Salontafel via www.troubadour.nl


Fotografie & Shopping : Binti Home

2 opmerkingen:

  1. Prachtig! Jij hebt al hetgeen gefotografeerd dat ik niet kon, ben blij deze mooie interieurs terug te zien! De batterij van mijn fototoestel was ineens leeg. Gelukkig is er jouw blog nog.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Altijd zonde als de camera leeg is net op het moment dat je hem juist nodig hebt. Ik ben altijd extra alert dat de camera helemaal vol is zodat ik altijd alle inspiratie die ik tegen kom kan vastleggen!

    Be inspired!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya