maandag 10 februari 2014

My favourites on Hema pressday 2014

The last weeks I received some invitations for different pressdays and events. Really nice to start this new month february. When I received the invitation to visit the Hema Pressday I imediately knew I wanted to go there. The last time was really inspiring, you can see the blogpost here. So I was curious what they will show in their new spring/summer collection. In the beautiful big headquarters of Hema in Amsterdam all the products in different categories where styled and displayed. I thought it was a beautiful selection of colours, prints and basics. I love to decorate with colour so these new cushions, vases and the return to sender baskets are on my wish list. Enjoy! // De laatste tijd heb ik een aantal uitnodigingen ontvangen voor persdagen en evenementen. Erg leuk om de maand februari zo te beginnen. Toen ik de uitnodiging voor de Hema persdag ontving hoefde ik niet lang na te denken, hier wilde ik zeker heen. De afgelopen keer was erg inspirerend, zie hier de blog die ik schreef. Ik was daarom erg benieuwd naar de nieuwe collectie voor lente/zomer 2014. De persdag vond plaats in het hoofdkantoor van Hema in een prachtig groot gebouw in Amsterdam Noord. Alle producten uit verschillende productgroepen waren mooi gestyled. Een prachtige selectie aan kleur, prints en basics. Ik hou zelf erg van kleur en gebruik dit veel in stylingopdrachten, dus deze kussens, vazen en manden van return to sender staan zeker op mijn wenslijstje!






Photography : Souraya Hassan, Binti Home


5 opmerkingen:

  1. Oooooohw...... ik wil ALLES hebben haha ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Mooi die koraal rode kleur gecombineerd met grijs. Andere favoriet: de witte vaasjes met driehoek patroon. Wanneer komt deze collectie in de winkels ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het voelt bijna een beetje scandinavisch aan! Prachtige kleuren ook! Weet je wanneer deze producten in de winkels verkrijgbaar zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collectie heeft Hema toch weer he? Ik vond het erg leuk je te ontmoeten Souraya tijdens het persevent! Ik hoop je nog eens te zien/te spreken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya