maandag 21 januari 2013

Monday, start your week organized!


Goedemorgen, deze maandagmorgen. Een start van een nieuwe werkweek. Eindelijk alles weer een beetje op de rit nadat we naar het buitenland zijn geweest. Na een drukke en hectische decembermaand nu met een frisse start beginnen met het inplannen van nieuwe projecten of vervolg van leuke projecten uit 2012. Ik heb twee kaarten van Binti Home waar ik erg leuke reacties op heb gekregen. 


Omdat ik gek ben op quotes én op kleur heb ik deze kaarten laten maken met quotes die ik zelf heb bedacht. ''The Colours in Your home are a reflection of your life'' en ''Style your home with the colours of your life''. Wat is jouw favoriet? Al eerder toonde ik mijn travelers notebook van miscellanceous, dé agenda en notebook in één, ik kan niet meer zonder. De opbergbox is van de nieuwe collectie van de Hema, om mijn foto's in te bewaren ( aangezien ik altijd veel te veel foto's bestel die niet meer in een fotoboek passen). Erg handig formaat en een mooie grafische print. Nu aan de slag, ik wens jullie een fijne (werk)week!


Goodmorning, this monday morning. A start of a new week. Finally i've got everything bit on the ride after we have been abroad to Egypt. After a very busy month of December, im starting now with planning new projects or continuation of really nice projects from 2012. I have made two card for Binti Home where i've got very good reactions. Because im crazy about quotes and colour, i've made these cards with quotes i invented myself. ''The colours of your home are a reflection of your life'' and ''Style your home with the colours of your life''. What's your favourite? Earlier i've showed you my travelers notebook from Miscellanceous, diary and notebook in one, i can't live without it anymore! The storage box is from the new collection of Hema, where i store all my photo's ( because i always order too much photo's that doesnt fit in my photoalbum). It's a very handy format with a lovely print. Now get to work, i wish you all a good (working) week!


Fotografie: Souraya Hassan, Binti Home

6 opmerkingen:

  1. Wauw ik vind je zelfgemaakte kaarten prachtig!
    En helemaal waar!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owjee, dan ben ik best basis :)
    En weer over de top (dochter haar kamer)
    Maar je kaarten zijn mooi! Waar kunnen we ze bestellen?

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaarten zijn binnenkort te bestellen via mijn blog! Keep u posted.

      Verwijderen
  3. Hmmmm, ik heb echt geen kleur in huis ( m.u.v. Het toilet ;-) gelukkig wel veel kleur in mijn leven! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten en foto's hoor trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for reading my blog, I would like to read your comment. With Love, Souraya